Goed om te weten

Wij zijn er voor u; fysiek, telefonisch en digitaal. De laatste jaren heeft veel van onze dienstverlening zich verlegd naar het laatstgenoemde domein. Welke optie u ook kiest, hieronder vindt u de antwoorden op de meest voorkomende vragen.

Algemene informatie

Telefoon: 0547-284 888 (op maandag t/m vrijdag van 09.00-12.00 uur)

Email: info@reggehof.nl

IBAN: NL31RABO0322160650

Kaarten bestellen

 U kunt op de volgende manieren kaarten kopen voor voorstellingen:

  • Via de website: www.reggehof.nl
  • Telefonisch: 0547-284 888 (op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur)
  • Bij de theaterkassa: geopend op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur
  • Last minute: vanaf één uur voor aanvang van de voorstelling(en) bij de theaterkassa.

Betalingen

U kunt op de volgende wijze betalen:

  • iDeal betaling: U kunt via de website uw kaarten kopen en met iDeal betalen.
  • Contante betaling (of pin): U bestelt telefonisch en komt binnen 14 dagen de bestelling afhalen en contant/per pin betalen.
  • Verzilveren van tegoed:Heeft u nog een tegoed, dan wordt dit automatisch aan de kassa/via de website verrekend.
  • Podiumcadeaukaart: U kunt aan de Theaterkassa op maandag, woensdag of vrijdag van 09.00-12.00 uur of via de website uw kaarten kopen en vervolgens geheel/gedeeltelijk voldoen met uw Podiumcadeaukaart.
  • Nationale Bioscoopbon: U kunt aan de Theaterkassa op maandag, woensdag of vrijdag van 09.00- 12.00 uur of via de website uw kaarten kopen en vervolgens geheel/gedeeltelijk voldoen met uw Nationale Bioscoopbon.

 

Hoe laat is de pauze en wat is de eindtijd van de voorstelling?

De pauzetijden en eindtijden verschillen per voorstelling. Op de avond van de voorstelling kunt u op onze klokken bij de toegang tot de Theaterzaal zien tot hoe laat de voorstelling duurt en hoe laat de pauze is gepland. Let op: dit is altijd onder voorbehoud van wijzigingen. U kunt ook contact opnemen met onze kassa, één week voor aanvang van de voorstelling. In de meeste gevallen kunnen zij u dan informeren over de pauzetijden en eindtijden.

De voorstelling is uitverkocht, wat kan ik doen?

Is een voorstelling of concert uitverkocht, dan biedt de wachtlijst een laatste kans. U kunt zich aanmelden voor de wachtlijst via de website. Garanties biedt dit niet, maar mochten er stoelen beschikbaar komen dan nemen wij contact met u op.

Mogen er film of beeldopnamen worden gemaakt tijdens voorstellingen?

Er mogen geen beeld- en/of geluidsopnames worden gemaakt tijdens voorstellingen. In sommige gevallen is dit, bijvoorbeeld tijdens het slotapplaus, wel toegestaan. In dergelijke gevallen wordt dit duidelijk voorafgaande aan de voorstelling aangegeven.

De locatie/datum/tijd van de voorstelling is gewijzigd. Waar moet ik op letten?

Op onze website staat de meest actuele informatie. Indien u al kaarten heeft gekocht wordt u over de wijziging en de verdere afhandeling geïnformeerd.

 

Over uw bezoek aan ons

Over het bestelproces

Privacyverklaring

De Reggehof
De Höfte 5
7471 DK Goor 

TELEFONISCH BEREIKBAAR:

Op maandag t/m vrijdag van 09.00-12.00 uur via 0547 -284888

 

Openingstijden kassa:

Op maandag tot en met vrijdag van 09.00-12.00 uur en één uur voor aanvang van een voorstelling.

Contact | De Reggehof

© De Reggehof 2025 | Website by Itix