Wij zijn er voor u; fysiek, telefonisch en digitaal. De laatste jaren heeft veel van onze dienstverlening zich verlegd naar het laatstgenoemde domein. Welke optie u ook kiest, hieronder vindt u de antwoorden op de meest voorkomende vragen.
Algemene informatie
Telefoon: 0547-284 888 (op maandag t/m vrijdag van 09.00-12.00 uur)
Email: info@reggehof.nl
IBAN: NL31RABO0322160650
Kaarten bestellen
U kunt op de volgende manieren kaarten kopen voor voorstellingen:
- Via de website: www.reggehof.nl
- Telefonisch: 0547-284 888 (op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur)
- Bij de theaterkassa: geopend op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur
- Last minute: vanaf één uur voor aanvang van de voorstelling(en) bij de theaterkassa.
Betalingen
U kunt op de volgende wijze betalen:
- iDeal betaling: U kunt via de website uw kaarten kopen en met iDeal betalen.
- Contante betaling (of pin): U bestelt telefonisch en komt binnen 14 dagen de bestelling afhalen en contant/per pin betalen.
- Verzilveren van tegoed:Heeft u nog een tegoed, dan wordt dit automatisch aan de kassa/via de website verrekend.
- Podiumcadeaukaart/Nationale Bioscoopbon: U kunt aan de Theaterkassa of via de website uw kaarten kopen en vervolgens geheel/gedeeltelijk voldoen met uw Podiumcadeaukaart/Nationale Bioscoopbon.
Hoe laat is de pauze en wat is de eindtijd van de voorstelling?
De pauzetijden en eindtijden verschillen per voorstelling. Op de avond van de voorstelling kunt u op onze klokken bij de toegang tot de Theaterzaal zien tot hoe laat de voorstelling duurt en hoe laat de pauze is gepland. Let op: dit is altijd onder voorbehoud van wijzigingen. U kunt ook contact opnemen met onze kassa, één week voor aanvang van de voorstelling. In de meeste gevallen kunnen zij u dan informeren over de pauzetijden en eindtijden.
De voorstelling is uitverkocht, wat kan ik doen?
Is een voorstelling of concert uitverkocht, dan biedt de wachtlijst een laatste kans. U kunt zich aanmelden voor de wachtlijst via de website. Garanties biedt dit niet, maar mochten er stoelen beschikbaar komen dan nemen wij contact met u op.
Mogen er film of beeldopnamen worden gemaakt tijdens voorstellingen?
Er mogen geen beeld- en/of geluidsopnames worden gemaakt tijdens voorstellingen. In sommige gevallen is dit, bijvoorbeeld tijdens het slotapplaus, wel toegestaan. In dergelijke gevallen wordt dit duidelijk voorafgaande aan de voorstelling aangegeven.
De locatie/datum/tijd van de voorstelling is gewijzigd. Waar moet ik op letten?
Op onze website staat de meest actuele informatie. Indien u al kaarten heeft gekocht wordt u over de wijziging en de verdere afhandeling geïnformeerd.