Veel gestelde vragen

De meest gestelde vragen en antwoorden hebben wij voor u op een rijtje gezet.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, we staan voor u klaar!

 

Over voorstellingen:

Hoe laat is de pauze en wat is de eindtijd van de voorstelling?
De pauzetijden en eindtijden verschillen per voorstelling. Op de avond van de voorstelling kunt u op onze klokken bij de toegang tot de Theaterzaal zien tot hoe laat de voorstelling duurt en hoe laat de pauze is gepland. Let op: dit is altijd onder voorbehoud van wijzigingen. U kunt ook contact opnemen met onze kassa, één week voor aanvang van de voorstelling. In de meeste gevallen kunnen zij u dan informeren over de pauzetijden en eindtijden.

De voorstelling is uitverkocht, wat kan ik doen?
Is een voorstelling of concert uitverkocht, dan biedt de wachtlijst een laatste kans. U kunt zich aanmelden voor de wachtlijst via de website. Garanties biedt dit niet, maar mochten er stoelen beschikbaar komen dan nemen wij contact met u op. 

Mogen er film of beeldopnamen worden gemaakt tijdens voorstellingen?
Er mogen geen beeld- en/of geluidsopnames worden gemaakt tijdens voorstellingen. In sommige gevallen is dit, bijvoorbeeld tijdens het slotapplaus, wel toegestaan. In dergelijke gevallen wordt dit duidelijk voorafgaande aan de voorstelling aangegeven.

De locatie/datum/tijd van de voorstelling is gewijzigd. Waar moet ik op letten?
Op onze website staat de meest actuele informatie. Indien u al kaarten heeft gekocht wordt u over de wijziging en de verdere afhandeling geïnformeerd.

 

Over uw bezoek aan ons:

Kan ik mijn tickets retourneren? 
Wij bieden de mogelijkheid de ticket(s) tot uiterlijk 48 uur voor de voorstelling bij de kassa/telefonisch annuleren en ontvangt u een tegoed op uw account. Per teruggebracht of te ruilen ticket wordt €2,- annuleringskosten berekend. 

Waar kan ik parkeren?
U kunt bij ons gratis parkeren voor de deur aan de rechterzijde van de parkeerplaats. Voor de linkerzijde van de parkeerplaats geldt een maximale parkeertijd van 2 uur, op maandag tot en met zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur, en op koopavond tot 21.00 uur. Klik hier voor de routekaart.

Zijn er eetgelegenheden in de omgeving van het theater?
Op korte loopafstand treft u restaurants aan. Klik hier voor meer informatie over de restaurants.  Overleg met het restaurant dat u naar theater gaat, zodat zij rekening kunnen houden met uw vertrektijd.

Waar kan ik een (regio) taxi bestellen?
Indien u een (regio) taxi wilt bestellen kunt u dit kenbaar maken bij onze horecamedewerker op de avond van de voorstelling. De taxi haalt u dan op de afgesproken tijd op voor de deur van het theater.

Ik ben slechthorend, kan ik het theater dan wel bezoeken?
U kunt bij ons in de Theaterzaal helaas op dit moment geen gebruik maken van een gehoorbeugel. 

Wat zijn de voorzieningen voor mindervaliden?
In onze zaal zijn een paar rolstoelplaatsen beschikbaar. Wilt u deze bespreken, geef dit dan tijdig en duidelijk aan bij uw telefonische bestelling of aan de balie (via de website is niet mogelijk).

Ik ben te laat, wat moet ik doen?
Onze voorstellingen/films beginnen op de aangegeven tijd op uw ticket. Mocht u na aanvang van de voorstelling/film binnen komen, dan zal één van onze medewerkers u (na de pauze) toegang tot de zaal geven.

Hoe laat gaan de deuren open?
De deuren van de Theaterzaal worden in overleg met de artiest geopend. Normaal gesproken is dit ongeveer 10-15 minuten voor aanvang.

 

Over het bestelproces:

Welke bonnen zijn in te wisselen?
U kunt de Podiumcadeaukaart en Nationale Bioscoopbon via de site en aan de kassa inwisselen alleen tijdens kassatijden. Heeft u nog een tegoed op uw account staan, dan wordt dit automatisch met u verrekend bij het afrekenen. Bij Filmhuis Alleman kunt u betalen met de filmhuis Kadobon.  

Zijn er bonnen beschikbaar?
Alleen tijdens kassatijden kunt u de Podiumcadeaukaart, de Nationale Bioscoopbon en de Filmhuis Alleman kadobon kopen. De Podiumcadeaukaart kunt u ook online bestellen via www.podiumcadeaukaart.nl

Waar kan ik mijn actiecode invullen?
Tijdens het bestelproces op de website kunt u ná het selecteren van het plaatsen van de kaarten in uw winkelmandje uw actiecode invullen.

Hoe lang is de iDeal-link na het bestelproces geldig?
De iDeal-link is vanaf het moment van versturen 12 uur lang geldig.

Wat houden servicekosten in?
In uw kaartprijs zitten (afhankelijk van de soort voorstelling) servicekosten opgenomen. Deze variëren per voorstelling van € 2,00 (incl. garderobe en ticketkosten) tot € 4,50 (incl. garderobe, koffie/thee of drankje en ticketkosten).

Wat houden boekingskosten in?
De boekingskosten bedragen éénmalig € 2,50 per reservering. Dit is ter dekking van de administratieve kosten, o.a. bankkosten, systeemkosten en personeelskosten.

‘Weet waar je koopt’  
Pas op voor websites die tickets voor een hoger bedrag aanbieden! Soms kunt u op bepaalde websites tickets voor voorstellingen of concerten kopen, waarbij het lijkt alsof u rechtstreeks bij het theater boekt. Er bestaan echter behoorlijk veel websites, die opgekochte tickets voor een hoger bedrag aanbieden. Daarbij worden dan vaak ook nog hoge ‘servicekosten’ berekend. Het gaat meestal om voorstellingen van bekende cabaretiers, maar het kan voorkomen bij alle voorstellingen.

Het kan bovendien ook zijn dat het om ongeldige of dubbel verkochte tickets gaat, en dat u dus geen toegang kunt krijgen tot de voorstelling. Lees meer op www.weetwaarjekoopt.nl.

Op welke manier kan ik veilig tickets kopen?
U kunt op onze site veilig kaarten kopen. Daarnaast telefonisch via 0547-284888 én aan de kassa op maandag, woensdag en vrijdag van 09.00-12.00 uur.

Wat zijn de openingstijden van de kassa?
De kassa is geopend op maandag, woensdag en vrijdag van 09.00-12.00 uur en één uur voorafgaand aan de voorstelling. U kunt voorafgaand aan een film op de middag/avond zelf een ticket kopen bij de horecabar. Afwijkende openingstijden worden aangegeven op onze website. 

Kan ik tickets op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres?
Wanneer u uw tickets op een ander adres wilt laten bezorgen, dan kunt u contact op nemen met onze kassa. Zij versturen de kaarten naar het gewenste andere adres (verzendkosten € 2,50).

Ik heb tickets besteld, maar ik heb niks ontvangen via e-mail of post?
Heeft u al bij uw spam-mailbox van uw e-mailaccount gekeken? Indien u ook daar geen e-mail van ons heeft kunt u contact opnemen met onze kassa of een e-mail sturen naar: info@reggehof.nl.

Ik ben mijn tickets kwijt, wat kan ik doen?
De medewerkers van onze kassa kunnen u gratis nieuwe E-tickets sturen.

Kan ik tickets retourneren?
Bent u verhinderd? Erg jammer, maar gelukkig bieden wij de mogelijkheid de ticket(s) op werkdagen tot uiterlijk 48 uur voor de voorstelling in te wisselen voor een tegoed op uw account. U mag uw tickets ook omboeken voor andere tickets. Per teruggebracht of te ruilen ticket wordt € 2,- annuleringskosten berekend. U kunt hiervoor onze kassa bezoeken of telefonisch contact opnemen.

Kan ik tickets voor een bepaalde tijd reserveren?
Het is mogelijk om tickets voor een bepaalde tijd (onbetaald) in de reservering te laten zetten. Dit kan alleen telefonisch. De tickets blijven maximaal 14 dagen gereserveerd. Wanneer de voorstelling binnen 7 dagen plaatsvindt kunnen de kaarten tot uiterlijk 1 uur voor de voorstelling voor u gereserveerd blijven. Het is niet mogelijk om via de website tickets (onbetaald) in de reservering te laten zetten.

Hoe reserveer ik rolstoelplaatsen?
Rolstoelplaatsen kunt u alleen telefonisch reserveren of aan de kassa. U kunt rolstoelplaatsen niet online bestellen.

Ik ben slecht ter been, waar kan ik het beste plaatsen reserveren?
Sommige plaatsen zijn moeilijk of niet toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn. Voor advies kunt u bellen met de kassa via 0547 284880.

Voor wie geldt de Jeugd/Jongeren prijs?
Wanneer een jeugd- en jongerenprijs van toepassing is, dan wordt dit vermeld bij de voorstelling of het concert. Jeugd- en jongerenprijzen gelden voor bezoekers tot 18 jaar.

Krijg ik de dag van de voorstelling last minute korting?
Er wordt geen last minute korting gegeven.

Wanneer ontvang ik mijn online bestelde tickets?
Wanneer u online tickets heeft besteld, en u heeft gekozen voor e-tickets, dan ontvangt u de tickets binnen enkele minuten na de betaling. Heeft u niks ontvangen? Kijkt u voor de zekerheid ook even in uw map ongewenste email/Spam. Vindt u de tickets hier ook niet terug? Neemt u dan contact op met de kassa via 0547 284880.

Is het nodig om mijn tickets te printen?
Nee, u hoeft de tickets niet uit te printen. E-tickets kunt u ook op de telefoon laten zien. We vragen u om de helderheid van uw telefoon zo scherp mogelijk in te stellen, zodat deze goed kunnen worden gelezen.

De voorstelling is uitverkocht, is er een wachtlijst?
Zodra een voorstelling uitverkocht is, kunt u op een wachtlijst geplaatst worden. Dit kunt u via onze website zelf regelen. Zodra er plaatsen beschikbaar komen, bellen we degenen die op de wachtlijst staan. Vanzelfsprekend kunt u dan beslissen of u alsnog tickets wilt bestellen.

 

Over uw account/persoonsgegevens

Ik heb geen account. Hoe kan ik deze aanmaken?
U kunt een account aanmaken op de website. U kunt alleen tickets kopen op onze website nadat u een persoonlijk account aangemaakt heeft. Hiervoor vult u het aanmeldformulier zo compleet mogelijk in en maakt u uw account aan. U zult een bevestigingsmail in uw inbox ontvangen om uw registratie te bevestigen en bestelt uw kaarten in het vervolg via onze website.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?
Klik op “wachtwoord vergeten”om uw wachtwoord opnieuw aan te vragen. U kunt uw e-mailadres invullen en ontvangt hierna een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te kunnen stellen. Volg de instructies in deze mail en log daarna opnieuw in op onze website om uw tickets te bestellen.

Hoe geef ik een adreswijziging door?
Binnen uw eigen account omgeving kunt u uw adreswijzigingen doorgeven. Indien dit niet lukt, dan kunt u ook een mail sturen naar info@reggehof.nl of contact opnemen met onze kassa via 0547 284880.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
U kunt een mail sturen naar info@reggehof.nl of bellen met 0547 284880.

 

 

 

 

De Reggehof
De Höfte 5
7471 DK Goor 

TELEFONISCH BEREIKBAAR:

Op maandag, woensdag en vrijdag van 09.00-12.00 uur via 0547 -284888

 

Openingstijden kassa:

Op maandag tot en met vrijdag van 09.00-12.00 uur en één uur voor aanvang van een voorstelling.

Contact | De Reggehof

© De Reggehof 2024 | Website by Itix